hey där.

Så, idag är jag trött. Låt mig berätta varför.
Igår började jag att vara gästtränare åt Karlstad som är här på läger. Sen åkte jag direkt ut till golfbanan och slog lite, och drog en 9-hålare. Det tog år för att det var massa folk som promt skulle spela samtidigt, och folk slog bort bollar och skit. Håll er på banan vafan!? Haha. Efter golfen styrde jag sådär spontant till Stockholm. Jo, nu läste rätt. Hämtade hem Sara som mådde pyton. Eftersom jag smittat henne kände jag ett visst ansvar över att få hem flickebarnet. Påväg hem pratade vi så mycket att vi missade att svänga av. Ja, så vi åkte en mer "skräckfilms"-väg kan man säga. Men tillslut kom vi hem. Så blev det sömn några timmar innan det var dags att agera gästtränare åt Karlstad igen. När jag trodde jag skulle åka hem frågade de om jag kunde stanna några timmar till. Varför inte? Så nu blir det lite mer klirr i kassan, och det känns bra. Har ju faktiskt en Kreta-resa som väntar, I need money till all tzatziki jag ska keekaaa!
 
That's why I'm tired people.
 
Nu ska jag duscha och sen kommer Sara över innan vi drar vidare till Daniel för planering och mys.
Låter som en bra söndag hörrni, ADIOOS!
 
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0