12.10 - 5/2 - 2012

Jätterolig kväll igår måste jag säga. Jag var lite fundersam över hur min kran i köket helt plötsligt fick vatten att spruta åt alla håll. Klart att Mattias och Johan varit i farten, det kan jag sätta mitt liv på. Har inte kollat in osthyveln än.. Man vet aldrig vad gossarna kan ha hittat på mer. Vaknade tidigt idag och istället för att förflytta mig till soffan och sova tog jag tag i livet och åkte till gymmet med Hanna och Lottie. Så nu har man det gjort. Duktigt av mig tycker jag då jag kände mig döende när jag slog upp ögonen. Sitter och äter äggröra och bacon nu, mucho gott! Ska slå ihjäl ett par timmar i soffan innan volleybollen börjar. Sen blir det träning med småtjejerna 17-18.30 och sen ska det provas på yoga klockan 19. Det här kan bli intressant people. Med tanke på att jag är gymnast måste jag vara den stelas gymnasten på jorden. Jag skojar inte. Jag är helt seriös. Men jag tänker att de kanske blir bättre om man går på yoga. Eller så kommer det bli bajstråkigt. Men man måste prova sig fram, det har jag hört. PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0