19.27 - 3/2 - 2012

Efter jobbet åkte jag och mamma till Team Sportia där jag gjorde en stor investering. Ett par Easy Tone först och främst, men sen också ett par träningsbyxor 499:-, träningslinne 199:- och en sport-bh 399:-. Kände att det var dags att investera i ordentliga grejer. Jag spenderar drygt 13 timmar i sport-bh varje vecka, så varför inte ha en ordentlig skön sak liksom? Nåväl. Imorgon bitti står cirkelfys på schemat, så då får jag inviga grejorna. KUL! När jag kom hem plockade jag undan och dammsög innan jag satte igång med maten. Tacos! Har precis avnjutit detta och ska snart hänga upp tvätt nummer två. Sen får det nog bli en film. Kollar på Mitt stora feta grekiska bröllop, men när den är slut blir det en annan.Mys i soffan på hög nivå, PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0