20.59 - 5/2 - 2012

Yogan var speciell. I ena stunden var den skön och intressant. Man kände verkligen att man gick in i sig själv och släppte alla krav och all prestationsångest. I andra stunden var det väldigt komiskt. Började tänka på hur kul det skulle vara om nån la av en rejäl brakare där i mörkret. HAHA! Jag skulle dött. Men jag tror yoga är väldigt bra för min kropp. Sträcker och stretchar mycket, samt avslappning som jag behöver för att koppla bort allt. Man blev helt avslappnad så ryggen knäckte sig själv, så det var som ett litet besök hos naprapaten helt enkelt. Awesome! Nu ska jag diska av efter middagen innan jag kryper ner i ett varm bad. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på film. PUSS / i

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

Håller med dig om yogan. Dock har jag svårt att gå in i mig själv hela tiden för många övningar är så pass krävande styrkemässigt och smidighetsmässigt för mig att jag istället blir för fokuserad på att inte ramla, hålla balansen eller orka stå i hunden tillräckligt länge, snarare än att fokusera på att andas.

2012-02-05 @ 21:27:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0