bort med söndagsångest.

Jag har varit såå duktig. Jag tänkte att det här kommer bli en söndag där jag gör ingenting. Jag kommer strunta i tvätten och gåm omkring i stingtrosor som ger skavsår i arslet (ursäkta språket), jag kommer beställa pizza även fast jag inte är sugen, jag kommer inte packa upp väskan från helgen utan bara ligga i soffan och dega. Ack, så fel jag hade! Jag har nu packat upp väskan, slängt i andra tvätten samt RENSAT garderoben och organiserat om lite. Insåg, varför måste jeansen hänga? Seriöst? De tar sjukt mycket plats att 10 par byxor ska hänga i bredd i en garderob som är på tok för liten för mitt shoppingbegär. Så nu har jag organiserat om det hela så att det inte innebär en brottningsmatch att få fram det man vill ha, HUR BRA? Så bra.

Har lagt fram kläder till imorgon och ska snart måla naglarna i en lagom matchande färg. Väntar på att äggen ska koka färdigt och så ska jag äta ägg och mormors bröd som smakar mumma. Har inte så mycket mer hemma. Tänkte käka gröt men insåg att mjölken var slut, inte bra. Men det här blir alla tiders hörrni, åt ju ändå sen lunch. Hittade mat i frysen till imorgon så det var ju finemang.

Imorgon väntas jobb 10-17.30 och sen måste jag handla.
PUSS / i

Tävling på söndag, kuuuul som fan.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0