lycka lycka.

Jag har äntligen gjort något jag tänkte på varje gång jag klipper av håret på en kund. Klippt av mig håret. Mitt hår var så fruktansvärt slitet och när jag satt och snackade med Malin tidigare ikväll kände jag bara, "vad håller jag på med?" Skulle jag sparat ut håret på den grunden skulle det i alla fall inte varit fint när det blir långt. Det har gått av massor och har en ful form där det var kort fram och långt bak. Så nu kände jag, vafan! Och med mig är det nu eller aldrig. Så vid 21 drog jag och Malin ner, så klippte hon mig. Nu är jag shortie, men gud så fräscht! Så jävla skönt!

Lägger inte upp nån bild än.. håller på det ett tag!
Finns en sneakpeak på min instagram, så kan du inte hålla dig så..
ÅH, jag är så nöjd och så glad att jag gjorde det.
Jag måste säga att jag är rätt stilig alltså, haha!

PUSSSSSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0