måndagslyx.

Jag råkade gå upp en timme för tidigt imorse. Illa! Nåväl, då kanske det går lättare att somna ikväll. Har i alla fall gjort en sjukt god köttfärspaj till middag som jag nu kan äta de närmsta dagarna både till lunch och middag. Jag är sjukt smart. Är inne i en period där jag äter sallad med balsamvinäger till allt. Detta passar utmärkt till det. Det är en bättre period än när jag suktar vitkålssallad då det blir så jävla stökigt efter att man försöker riva det där jävla vitkålshuvudet.

Ska ta och diska av och göra matlådor innan jag hoppar i träningskläder. Evelina var sjuk så ska ha UT-tjejerna själv, men det ska nog inte vara några problem. Förhoppningsvis är tjejerna snälla bara för att de inte har sina ordinarie tränare. Ska se om jag kan få pli på ungdomarna.

PUSS / i

Måndagslyx!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0