sjukast av alla.

Jaha, jag mår sämre. Jag orkar inte mer. Har så ont i halsen och halsmandlarna samtidigt som jag är dunderförkyld. Ska till Vår Vårdcentral 14.50 så får förhoppningsvis bekräftat att det inte är halsfluss utan ett virus som många har just nu. Men jag mår sämst. Jag mår allra allra sämst. Sämst av alla. Så dåligt mår jag. Haha, ynklig.nu

Efter besöket hos VV ska jag ta mig till Apoteket och köpa allt som gör att jag inte grinar varje gång jag sväljer. Sen måste jag handla massa soppor så jag inte svälter den här helgen.

Har fått slänga in handduken till alla aktiviteter den här helgen och jag vill typ grina över det. Varför ska jag bli sjuk nu för? Varför inte på en helg där jag i alla fall inte hade nåt planerat? Sug!

Förresten så uppskattar jag krya på dig-sms och mysiga samtal denna helg. Nej, inte fyllesamtal!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0