we are family.

Vaknade alltså upp och mådde skit. Åkte hem så fort Sara var klar och förövrigt blev hennes hår fierce. Jag kröp i alla fall ner i soffan och har slumrat in av och till sen dess. Känner mig lite bättre nu och förhoppningsvis gör sömnen inatt mirakel. Ska bara ha en kund imorgon sen ska jag hem och kurera mig igen. Då räknar jag med att bli frisk sen. Så är det bara.

Förövrigt så har jag gjort något bra idag. Glad att jag reagerade och tog tag i det. Älskar mitt gymnastiklag och vi är som en familj. Vi blir arga på varandra då och då, och vi kräver mycket av varandra, för en god sak. Och när något har det tufft är det viktigt att vi finns där. Det blev bekräftat idag. Och känns bra att andra märker när man gör något bra. Teamwork makes dreamwork - Dreamteam <3


Nu ska jag slumra och sen sova.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0