vilken jävla soppa!

Jag mår som en påse fotsvett. Så brukar min pappa säga. Förstår inte riktigt innebörden i sammanhanget då jag inte är svettigt för fem öre. Nåväl, jag mår inte sådär hundra helt enkelt. Känns som att gå runt med en sån där glaskupa runt huvudet, sån som de har i rymden. Halsen är helt igentäppt, snorig som fan, ögonen är blanka och tröttheten är totalt trots många timmars sömn. Ikväll är det gymnastik men ska bara coacha så det är ju passande. Jag vägrar bli sjuk. En sån här grej stoppar inte mig. Imorgon är det volleybollträning och det får min kropp acceptera. That's it.

Ska hoppa i myskläder och fixa i ordning soppa.
Placerar mig sen i soffan framför tvn.
Kanske slumrar en stund.
Klockan 18 börjar gymnastiken.
Hej och hå farbror blå.

P.S Ni kanske märker att jag slutat med tid & datum i rubriken. Det blev för mycket siffror för mig. Jag gillar inte siffror. De säger ingenting. Bokstäver är mycket bättre, de kan berätta så mycket mer.

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

hahaha siffror:P det är inte vår grej helt enkelt ;) vi är bättre med ord, du och jag.



krya på dig <3

2012-02-07 @ 15:20:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0