18.15 - 16/1 - 2012

Har haft en helt awesome helg i Örebro tillsammans med Hanna! Vill åka dit igen typ.. NU! På lördagen tittade vi först på hundvalpar eftersom Hanna familj ska införskaffa sig en. Blev helt kär. Sen drog vi till Örebro och inhandlade det sista för kvällen innan vi drog hem till Hanna och tog det lugnt innan det var dags att piffa till sig. Vi drog vidare till Hanna W och lagade mat innan vi drog vidare till Jenna och Johanna. Där var det förfest på schemat innan vi gick all in på Satin senare. Grym kväll!

Söndagen började med frukost på Java och en snabbis på stan. Hittade en skjorta och en blus från Rut m.fl och en dunjacka på InterSport. Där gjorde jag jordens kap vill jag meddela herrskapet. Jackan hade kostat 1400, och jag gav 590 spänn för den. KAP!

På kvällen blev det middag på Saigon innan bion, Hamilton.
Helt klart värd att se.

Nu är jag mitt uppe i städningen här hemma.
Blev ju inte riktigt klart i fredags.
Ska slänga i en tvätt och diska lite.
Sen måste jag väl äta middag också.
Det här med att äta alltså, ibland är det överskattat.
I alla fall att laga den, totalt värdelöst.

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0