21.55 - 9/1 - 2012

Det har varit full rulle hela dagen. Kom innanför dörren här hemma vid 21. Nu är det mesta klart på salongen, det är "arbets-bart" (japp, egenkomponerat ord!) så jag är redo för morgondagen. Hann med en lunch med Michelle och Emma på kina och vid halvfem kom Malin, så färgade vi varandras hår.  Mycket bra! Var tvungen att klippa också. Ångest. Jag är jordens pussy när det kommer till sånt. Visst att jag vill ha fräscht hår, men mitt hår växer i snigelfart för tillfället så vill inte mista det lilla jag har. Funderar på lite löshår. Just för att man inte tänker på längden just då, och när man tar ur det har det växt ett par centimeter. Ska spara ihop så får vi se om jag fortfarande vill.

Nu kommer jag kanske göra er besvikna, men jag har inte alls hunnit tänka på att fota salongen idag. Det är jättefint, och jag ska försöka fota lite imorgon om jag hinner. Annars gör jag det på onsdag! Klarar ni inte av att hålla er får ni komma förbi och titta, eller om man inte vågar komma in så får man gå förbi i snigelfart några gånger och låtsas syssla med nåt helt annat än att inspektera placet. Helt ok det med!^^

Ska dränka mina toppar i inpackning och sen hoppa in i duschen.
Efter det drar jag en film och målar naglarna rosa och gröna (matcha salongen!?)
Låter som en bra måndagskväll.

IMORGON KÖR VI, AWESOME!
(Ska förövrigt klippa Mårten och dra en lunch på thai, och sen klippa av en rejäl bit på fröken Linnéa Rüdén, sjukt bra tisdag people!) 

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0