9.04 - 19/1 - 2012

Här sitter jag och är tröttast i världen. När klockan ringde reagerade jag inte ens och jag såg ingenting då ögonlocken vägrade lyfta sig. Har sovit i pjamasbyxor, sockor och tjocktröja inatt, och var inte ens varm när jag vaknade. Vad hände med den här lägenheten? De bygger förövrigt om taket på palatset. Klart det låter som ett världskrik utan dess like. Är det inte skrikande barn så är det högljudda byggnadsarbetare.

Nåväl, sitter här med frukosten och försöker vänja ögonen att vara öppna. Fil, all bran och kanel + två smörgåsar. Kanske njuter jag lite extra idag då jag inte ätit god frukost sen jag va hos Hanna. Hade varit ännu bättre om jag kände mig sådär mysigt pigg och redo för dagen. JUst nu känns det snarare som om jag ska frysa ihjäl och dö på fläcken av denna hemska trötthet. Jag hatar när man ligger och ångesträknar hur många timmar man kommer få sova. Inte direkt så man somnar fortare då. Huuua!

Idag skiter jag i cykeln, det gick ju åt helvete förra torsdagen. Slutar runt 17 idag så ska ta en omväg ner till hallen så man får sig nån timmes promenad. Det har jag hört är bra (?).. Nåväl, nu ska jag fortsätta knapra på frukosten innan det är dags att piffa till min spöklika uppenbarelse.

Höööörs, PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag var också sjukt trött i dag (jobbade fram till två och kunde inte koppla av efter det) så jag var rätt glad att batteriet hade dött på mobilen och jag tillät mig sova ut nu när jag kunde. Hoppas du blev piggare med dagen!



Vilken fin header du har! Otroligt fina bilder.

2012-01-19 @ 12:48:04
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

"det har jag hört är bra" hahahahahahahahahhaha :D

2012-01-21 @ 17:42:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0