21.08 - 11/1 - 2012

Påväg till hallen fick jag ett sms om att hallen var dubbelbokad och att vår träning vart inställd. Kanske lika bra med tanke på hur djävulskt ont jag har i ryggen. Åkte då och handlade och tog tag i middagen. Har precis ätit och ska ta och fixa matlådor innan jag tvättar bort sminket och placerar mig i soffan. Ska nog lägga mig på värmedynan och hoppas att det känns lite bättre i ryggen imorgon.


Pratade precis med Hanna i telefon och vi bestämde att jag ska till Örebrooooo i helgen! Är jag pepp eller? Svar ja! Vi ska ses i Vingåker på lördag så åker jag till Örebro med henne. Blir fest och utgång på kvällen och på söndag blir det mys och promenad/joggingtur på söndagen. Fan så roligt!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0