21.58 - 27/1 - 2012

Jag har varit så duktig. Jag har städat hela lägenheten så jag nästan blir bländad av de rena golven som jag moppat så hårt så moppen nästan gick av. Men det gjorde den inte. Men en gång har den gjort det. När jag hade fest hemma och en alkoholpåverkad festdeltagare tappade sin öl på köksgolvet. Då moppade jag så hårt så skaftet på moppen gick mitt itu. Nu känner jag att jag flög från ämnet lite, (att jag alltid lyckas tappa den röda tråden i den här bloggen) men det jag vill ha sagt är att jag städat ordentligt. Punkt slut.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen placera rumpan i soffan för fredagsmys.
Imorgon blir det gym klockan 11 med mamma och Stefan. 
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0