22.19 - 5/1 - 2012

Alltså goddag yxskaft! Här sitter jag och tror att hockeyn är klockan 4 inatt, men nehe, den visar sig vara klockan 2. Hur bra? Så bra! Vet inte vad jag fick mitt klockslag ifrån, men nu är det ju i alla fall så mycket bättre.

KVK vann mot Lindesberg och spelar final imorgon. Hoppas verkligen jag hinner se matchen. Och så skulle det ju sitta som en smäck om Katrineholm kunde ta hem den där jävla GP-segen för en gångs skull. Nåväl!

Jag ska ta och bädda upp soffan ändå, och hämta täcket så jag kan ligga och småsova under kvällen. Ska skära upp lite dipp och grönsaker som jag ska mumsa på också. Blir att ta sig upp skapligt imorgon för att få lite gjort på salongen. Ska måla fönsterbrädan igen, samt lite i köket. Sen måste jag finnas där och säga vart allt ska sättas upp, speglar och sånt.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0