det är så sjukt.

Igår vad jag en idiot och struntade i att boka in lunch på jobbet. Drack också väldigt dåligt och eftersom jag går upp tidigare än förut äter jag ju därför frukost mycket tidigare. Detta resulterade i att jag mådde skit. Fick jordens illamående och började svettas. Blev helt svimfärdig och det kröp och började domna i kroppen. Försökte få i mig nåt att äta vid fyra men det gick inte. Mådde så jävla illa. Tog mig igenom kundbesöket men fick boka om de resterande. Kunde inte äta någonting igår förräns mamma kom förbi med rostat bröd. Har bokat om massa kunder idag och förhoppningsvis kan jag ta nån kund sent i eftermiddag. Har ätit nästan en hel banan idag men ska ta och göra rostade mackor nu. Förhoppningsvis får jag i mig nån form av mat senare. Jag hatar illamående. Jag har inte spytt sen jag hade magsjuka när jag var 7 år, så får panik att första gången jag spyr på 15 år ska bli mitt under ett kundbesök. Jag minns inte känslan man får när man "vet" att det kommer. Jag får kväljningar och hela den där biten men det kommer liksom ingenting. Nåväl, tur att det här inte var magsjuka i alla fall, sånt vill man inte ha.

Nu ska jag göra rostade mackor och försöka få i mig en banan till.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0