Framsteget är det största steget.

Igår började jag dagen med att gå 9 hål på Jättorp med mamma och Raija. Min debut. Det gick... Sol det gick. Haha, missade bollar och va i skogen och i vattnet.. 8 poäng skrapade lilla jag ihop. På eftermiddagen hade jag lektion med Clas, bunker och lite annat, och sen gick jag 9 hål med Lotta. Då gick det bättre. 21 poäng skrapade jag då ihop, och de trots två bunkertillfällen när jag behövde två slag på mig för att ta mig upp ut sandlådan. Ingen boll i vattnet och ingen boll borttappad. Framsteg! Idag blir det vila från golfen, kan behövas. Min kropp är döende. Hon i händer, handleder, underarmar, mage, rygg, vader, fötter, benhinnor.. Måste jag fortsätta? Haha! Idag vankas det jobb och sen massa ärenden innan jag drar hem och plockar lite. Ikväll kommer Elin över för middag och balkonghäng. Myyys! PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0