golf golf golf, och så lite OS.

Igår var jag ute på en 9-hålare med mamma, Helena och Anna-Karin men det gick åt helvete. Har sträckt mig vid revbenen så kunde inte ta ut utslagen. Usch! Gjorde fruktansvärt ont. Skrapade bara ihop 15 poäng men satte en långputt som jag kan leva på. Skulle jag inte missat bollen en gång (jag vet, haha!) så hade jag haft par på det hålet. Var ett par 4-hål.. Men som sagt, det fick bli 5 slag på det hålet..
 
Idag hade jag lektion med Clas på rangen. Det gick bättre än väntat då jag trodde att jag knappt skulle kunna köra med sträckningen. Fick så mycket komplimanger idag.. Det går framåt. Imorgon ska jag och mamma gå 9 hål igen. Då hoppas jag att det i alla fall går bättre än igår. Uppåt 20 poäng vill jag ha.
 
Måste förövrigt ha en ny bag känner jag. Med massa fack. Jag måste ha lite ordning känner jag. ÖNSKAR MIG EN BAG HÖRRNI!? Typ NU. I förskott. Jag kan inte hjälpa att jag fyller i december och inte under sommaren?!
 
Sitter och kollar på OS. Gymnastik. Herrar. AG. Oh my. Fantastiskt. Finns inga ord. Det är så underbart bara. Fröjd för ögat. Manliga AG-gymnaster måste vara de mest tränade av alla idrottsmän. Grymt.
 
Ikväll blir det måndagsmys till Wallander tror jag, MYS!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0