Man ba warruuuup?!

Hela mitt liv kretsar rätt mycket runt golf just nu. Var ute och slog på rangen i fredags och söndags.. Hade lektion med Clas i måndags och igår.. Ska ut och slå på rangen idag med Hanna.. Och imorgon bitti klockan 7 ska jag, mamma & Raija gå 9 hål, och på eftermiddagen har jag lektion med Clas en timme innan jag och Lotta ska slå på rangen. Alltsååå ... Haha! Man ba warruuuup? Kul är det! Igår efter golflektionen åkte jag, Sara och Magdalena ut och red. Sååå roligt! Det va typ 8 år sen jag red sist. Minst! De var så mysigt, och det gick bra också. Började att träna lite innan vi red ut. Så kul att ha kontroll över ett så sort djur sådär. Måste göras om! Men.. Jag har träningsvärk idag så det heter duga. Först från lektionen med Clas.. Blev så jävla svettig.. Lökig! Hade rangeträning och så har träningsvärk i magen, vid revbenen, armarna, handlederna.. Ööh ja!! Och efter tidningen har jag träningsvärk i ryggen, låren, nedre delen av magen.. Öhöö! Men.. Värt varenda sekund! Nu ska jag jobba i drygt 4 timmar till innan jag och Hanna drar till golfbanan! PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0