Orka.

Den här dagen har bara varit fel. Senaste veckorna har jag mått halvdant då jag har svårt att sova. Det är någonting i nacken som gör att det inte går att slappna av. Det kryper som fan i nacken och hur jag än ligger går det inte att slappna av musklerna, jag blir så frustrerad. Detta gör att jag på dagarna mår lite si och så. Vissa dagar går det bra, men oftast är jag bara sur och frustrerad och vill bryta ihop för minsta lilla. Jag vill inte jobba eller träna.. Vill bara göra ingenting. Jo sova, utan att känna såhär. Smsade i panik till Emma ikväll och hon ska komma förbi imorgon eller onsdag innan jag börjar jobba. Så får vi se om hon kan göra något åt det. Var ju på massage förra veckan men de hjälpte inte. Värda pengar. Usch vill inte ens tänka på de så. Jag vill bara kunna sova utan att det gör ont eller är obehagligt. Jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Miche

Vet exakt vad du menar. Exakt så jag känner nu och har gjort dom senaste månaderna..

2012-06-19 @ 00:47:55
Postat av: Andreas

Fan va surt, låter inge kul alls. I ditt jobb är det ju liksom dom musklerna i nacken och axlar som man måste använda hela tiden okså:(
Kan ju försöka uppmuntra dig med att jag gillar min nya frisyr skarpt som du fixade, fattar inte att jag gick omkring med så mycket hår;)
Fan va nöjd jag blev.....tog ett tag att sjunka in bara. Ny stammis kan du lita på:)

2012-06-24 @ 12:57:35
Postat av: Andreas

Fan va surt, låter inge kul alls. I ditt jobb är det ju liksom dom musklerna i nacken och axlar som man måste använda hela tiden okså:(
Kan ju försöka uppmuntra dig med att jag gillar min nya frisyr skarpt som du fixade, fattar inte att jag gick omkring med så mycket hår;)
Fan va nöjd jag blev.....tog ett tag att sjunka in bara. Ny stammis kan du lita på:)

2012-06-24 @ 12:57:47

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0