från dag till dag.

Fruktansvärt effektiv dag måste jag säga. Allt från att packa, tanka, jobba, handla, packa upp, laga mat.. ja jag vet i fan. Jag blir alldeles snurrig nästan. Nu har jag i alla fall installerat mig hemma i lägenheten igen och har bäddad i soffan. Ja, det är så att jag kommer få sova här tills på onsdag då min nya säng arrives! Ska bli underbart, tror jag spricker av längtan. Skulle jag spricka skulle väckarna täckas av bearnaisesås. Överallt skulle de vara bearnaisesås. Det skulle vara bra avvärjning mot mitt bearnie-begär men om jag spricker antar jag att problemet redan är löst på annat vis.

Nu ska jag diska (uhu, saknar redan diskmaskinen) och sen fixa lite dipp och grönsaker innan jag kryper upp i soffan och myser rumpan av mig. Ska kolla på Big Brother kl 22 och sen blir det nog en film. Ja, jag har blivit totalt beroende av det där programmet. Sjukt egentligen, för det händer ju inte ens något kul. Så mycket tid man slösar på det egentligen. Haha, pinsamt..

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0