man är väl ingen superkvinna.

Joggingturen gick jättebra flåsmässigt. Men kroppsmässigt. Herregud. Förstår inte hur de i Biggest loser kan springa maraton rent kroppsmässigt. Okej att man kan bygga upp kondition, men har man ont i knäna så har man. Mina knän och hälsenor skrek idag. Men jag knatade på så gott jag kunde. Inte för att 3,5 km är så mycket för världen men för mig är det ganska bra. Jag springer inte direkt så fort. Det gjorde jag när jag var yngre. Då orkade jag bara 100 m, eftersom jag sprang med max kapacitet. Nu vet jag bättre, höhö!

När mamma kom hem gick vi igenom allt jag måste veta och ha koll på när hon är i Kuba. Till exempel som att pluppen vid diskhon måste vara till höger när diskmaskinen är på. VIKTIGT! Ja ni hör ju, haha. Sen fick jag bokföra lite. Jag var så duktig, anser jag själv. Nu kanske hälften av mina läsare tänker "vadå hon måste väl bokföra jämt?" Nej. Nu är det ju inte så. Nu har jag världens bästa mamma som gör min bokföring i samma veva som sin egen, så jag kan hålla på med allt jag håller på med. Ni trodde väl inte att jag hann bokföra också, i alla dessa gymnastik och volleybollträningar och hejsan hoppsan? Jag är väl för fan ingen superkvinna? Men min mamma är en superkvinna. Så jag vill bli som hon, för hon är bäst. Ingen protest!

Nu ska jag sova, JA JA VET klockan är inte ens 22.30 än!
Chansar på att jag inte kommer kunna somna men man kan väl försöka.
Är helt slut efter den där bokföringen, pust... elleeeer?

Natti, PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

söt du e <3 <3 <3

2012-03-06 @ 15:10:11

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0