not anymore.

Jag är helt slut och ska snart lägga mig och läsa innan jag släcker. Imorgon flyttar jag till Blomstervägen och stannar där i två veckor. Min tanke är att inte behöva åka hem hit var och varannan dag så jag har packat en resväska och jag får nog packa om den imorgon innan den ska ta sig till huset. Den är smockad. Kommer inte ens använda hälften, så får väl hänga tillbaka massor. Skulle jag behöva det är det ju inte direkt en mil till lägenheten, haha!

Det är nån gemensam volleybollträning imorgon med alla lag i klubben, men den börjar klockan 18 så det kommer jag inte hinna. Passar ganska bra då jag kan koncentrera mig på att genomföra min lilla miniflytt. Måste också packa med all mat som ska med och slänga massor. Känns som jag har att göra imorgon!

Får se om jag hinner med någon träning imorgon. Beror helt på hur mycket jag hinner innan klockan blir allt för mycket. Nu ska jag i alla fall kasta mig in i duschen och sen hoppa i säng. Är helt slut som människa. Men måste bara läsa lite i "Kråkflickan" som bara dödar mig så bra den är. Kan inte sluta!

Älskar dig syster <3

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

Puss syster <3

2012-03-07 @ 06:56:52
URL: http://balanserad.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0