sorry for party rocking.

Fick precis panik då jag såg en leverfläck på underarmen som jag aldrig sett tidigare och tänkte att nu har jag fått cancer, då den måste växt otroligt snabbt och det kan ju aldrig vara bra. Jag närmade mig den oroväckande fläcken och kände på den., mm obehagligt. Tryckte lite hårdare och fläcken blev plötsligt ännu större. Jaha, det var choklad. Pust.. Va skönt.

Ska ta och skriva ut papper till ikväll som ska delas ut till alla i laget innan jag tar och byter om och rör mig mot hallen. Gymnastik 18-21 som vanligt och sen blir det mys med Emma. Vi ska laga soppa och bara hänga. Imorgon åker jag till Linköping och hänger med syster med pojkvän. Ska bli hur mysigt som helst!

Nej, utskrifter utskrifter utskrifter!
PUSS / i

don't play that stupid game, cause i'm a different kind of girl.

Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

haha utskrifter... tänker på när morfar sa: "utgifter...... utgifter..." :D

2012-03-15 @ 19:26:52
URL: http://balanserad.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0