work this out.

T.G.I.F! Har lite lätt ångest inför jobbet idag då jag är helt nollställd när det kommer till dagens första färgning. Jag har ingen inspiration. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kan ni förstå hur frustrerande det är när man bara vill vara sådär inspirerande och rolig. Kundens hår är jättesvårt för det är alldeles kritvitt och hon har färgat det lite för mörkt. Så det jag har att jobba med är alltså ungefär 2 cm kritvit utväxt och längder som är bruna, som hon inte vill ha bruna. KUL? Nej, har varit med om roligare. Som typ igår när jag fick leka med röda toner igen, galet roligt!

Nåväl, den här dagen kommer väl också vara förbi om några timmar, och då vet jag inte vad jag ska ta och hitte påååå. Imorgon ska jag upp i gryningen (okej, kanske inte) för att jobba lite till. Med gryningen menar jag att jag börjar kl 10. Det är nästan gryning när det kommer till lördag. Men men, matchen är inställd så det blir en lugn lördag innan det blir all in på Saras inflyttningsfest. Awesome!

Ska väl ta och borsta gaddarna innan man rör sig mot salleeeeeen!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0