Åh vilken underbar dag!

Jag har fått en finne på läppen, precis på linjen liksom. Den gör ont och får mig att tänka på en misslyckad läppförstorning. Jag sitter ju inte inne på den största överläppen Gud skådat så den finnen tar uppmärksamhet från det lilla jag har. Fint, vackert! Förhoppningsvis lägger den sig snart, då blir jag glad!

Efter jobbet ska Michelle vara världens bästa vän och bjuda mig på mat på Harrys. Visst är hon en stjärna den damen? Hjälper en fattig egen företagare i nöd! Det ska i allafall bli dömysigt. Vill sitta på uteserveringen och bara njuta av det här underbara vädret.

Igår blev det mat och Eurovision hos mamma. Skitmysig kväll! Hittade ett par gamla inlines i förrådet som jag provade. Haha, ingen vacker syn but I'm working on it! Imorgon blir det också Eurovisionmys hos mamma, och går inte Loreen till final ska jag åka ner för gatstubergsbacken på inlines!

Adjö, PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0