fire in freetown.

Jag vill bara att det ska bli lördag nu. Jag och världens bästa mamma ska till Norrköping och shoppa, äta middag och gå på bio. Ska bli hur mysigt som helst! Men innan det blir lördag ska jag softa mig igenom en ledig torsdag som kommer bestå av rätt mycket hockey kan man säga. Imorgon blir det jobb också, tråkigt. Hade hellre haft en klämdag där men man får tänka på pengarna. Hard work work!

Min teori om att folk med annat ursprung än Sverige handlar väldigt underligt, växte starkare igår. Ett utländsk par som stod efter mig i kön i affären inhandlade 4 paket juice, 4 paket popcorn och 10 kg vetemjöl! Spännande måste jag säga.

Förövrigt så håller förkylningen i sig och antagligen har det väl kanske något med pollen att göra också. Hostar som om jag har svalt en katt. Tror jag snytit ut hela hjärnan nu känns det som. Kan inte finnas nåt kvar i skallen längre. Nej, torsdagsmys nu!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0