ingen söndagsångest.

Det enda positiva med att va snuvig och hosta är att man vaknar tidigt för att man inte kan andas och bara hostar sönder halsen. Imorse gick jag upp strax innan 9 och hann göra massvis innan klockan ens slog 11. Blev tvätt, plock, disk och städ! Gillas skarpt måste jag säga. Spenderade den tidiga eftermiddagen hos mamma där vi grillade och hade det mysigt. Kvällen bestod av gymnastik, och jag ställde 2½-skruv för första gången i mitt liv! På trampolin då men whatever liksom?! Haha, nåväääl...

Väl hemma stekte jag pannkakor och fixade matlådor. Nu har jag precis tagit en skön dusch och sitter i soffan och glor på BB. Sen ska jag krypa ner i sängen och läsa. Nyduschad och rena lakan i sängen är oslagbart!

PUSS / i



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0