obehagligt, inte okej.

Konstig natt, obehaglig. Skulle precis sova när grannarna kom hem efter en partynatt kan jag tänka mig. De bråkade och skrek utanför porten, i trapphuset och sen inne i lägenheten. De är inte första gången de bråkar, men de här tog priset. Så mycket skrik och gap och oväsen, där det slutade med att jag ringde polisen. Jag vet inte om de slogs, men det lät som att de gick för långt, verkligen. Usch.. fruktansvärt obehagligt att höra nåt sådär, även fast man inte är inblandad. Usch.. Kunde tillslut somna så hörde inte när poliserna drog.

Vid 12 ska jag luncha med Hanna och Michelle på Sultans Norr.
Hoppas solen lyser starkt där så vi kan sitta ute och mysa.

Ikväll blir det gymnastikträning med småtjejerna, också mysigt!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0