la la life.

HEJ. Imorgon är jag ledig. Ska bli typ supermegaskönt. Jag och Sara ska till Norrköping och strosa, shoppa, fika, äta, mysa. Ja! Helt underbart om ni frågar mig. På kvällen ska jag på bio och se Hypnotisören. Ska bli spännande. Lördagen bjuder på lite jobb lite snabbt och sen tror jag att det blir lite golfträning om det inte spöregnar. Men på eftermiddagen blir det fix och sen trampar vi igång kalaset ganska tidigt. Kul!
 
Nu ska jag slänga i en tvätt, ta en dusch och sen lägga mig och lyssna på podcasts eller om jag slår på ett avsnitt av en ny serie jag ska börja kolla på. Suits heter den och tydligen ska den vara jättebra har jag hört. Men vi får se vad jag tycker.
 
NEJ HÖRRNI, HEJDÅ VA!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0