long time no see.

De va länge sen. Har kort och gott inte haft tid eller prioriterat bloggen. Har varit på semester, Kreta. Underbart. Låg på stranden i 11 dagar och läste totalt 8 böcker. Åt god mat och myste på hotellrummet framför SATC. Awesome! utvilad och redo för en hektisk höst.
 
Igår hade skruttarna tävling. Deras första tävling med svårighetstabell. De va så duktiga och jag är så stolt. De tog hem silver i tumbling och guld i trampett. Helt sjukt bra!
 
Idag blev det jobb imorse innan jag och mamma drog en 9-hålsrunda på golfbanan. Gick åt helvete. Måste ut och träna i veckan. När jag nu ska hinna det. Men det löser sig. Måste i alla fall komma ur den här neråtkurvan innan 7 oktober då jag och Lotta ska spela tävling. Inte för att jag tror vi kommer placera oss bra, men det är inte så kul att gå 27 hål när det går käpp rätt åt helvete.Kan ju vara bra om man har roligt när man kommer hålla på från 8-17 liksom.
 
Nu håller jag på att uppdatera telefonen (äntligen, har typ väntat ett halvår) och sen ska jag ta en varm varm dusch (fryser häcken av mig) och sen krypa ner och lyssna på Alex & Sigges podcast innan jag somnar. Sov middag förut så jag hoppas jag kan somna. Blev inte direkt piggare av den tuppluren så borde inte vara någon fara. Är tröttare än tröttast.
 
Hejsvejs lingongrova, PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0