ge mig en man efter midnatt.

elin springer runt och är överallt och ingenstans. hon slänger kläder omkring sig samtidigt som hon nynnar på musiken från mamma mia the movie som jag själv knappat på. hon provar en röd tröja till den svarta höga kjolen, hon verkar ångra sig. av med den röda, på med ett vitt baslinne som jag tydligen lyckats sätta mig på, my mistake. nu åker en randig topp på, en suck tycks jag urskilja bakom musikens strömmande toner. nu åker kjolen av, woho. hon kliar sig på högerbenet och ställer sig i en annorlunda pose, omedveten om min iakttagelse. nu ringer det också, aldrig ska man få vara i fred. elin tar't...

nu skulle det glamouröst passa in om jag skrev att vi delar på en flaska vitt och sitter och smuttar på det mellan melodierna men icke sa nicke. själv dricker jag inte längre och elin har fått sitt för den här veckan kan man säga.

nu åker thigths och en grå klänning på, grått är fint, det gillar jag. nej den åkte av. nu blir det en simpel outfit tror jag, jenas, vit topp och en sjal. sånt gillar vi. tjingeling,snart blir det festligheter!

P U S S '



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Battle of Accents är nu avgjort och Sveriges snyggaste dialekt är framröstad! Gå och kolla om din röst vann!

2008-08-10 @ 20:53:21
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hey, såg dig när melody club spelade i det härliga regnet! x) vad gjorde du resten av kvällen? ^^

2008-08-10 @ 21:23:05
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack, det var ett jobb på Heaven or Hell men hon skulle ha en ersättare till 1 september och det blir lite svårt med skolan. så jag får söka en annan gång ;D

2008-08-12 @ 17:45:08
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0