underskattad kebab.

mitt kvällshumör får mig att bli på hugget. skulle gärna vilja hugga i lite chicken kebab. en underskattad restaurang, totalt! jag snackar inte vilken chicken kebab som helst, jag har provat olika. nej det måste vara den i norrköping, den är den utlimata. denna restaurang ligger precis bredvid mc donald's och den idioten som väljer mc före chicken kebab kan ju ta och hänga sig. jag rekommenderar alla att smaka på den ljuvliga kebaben som finns i många olika sammansättningar. det finns med bröd, på rulle, i sallad, större bröd, med pommes, ännu större bröd och så vidare. ni förstår, vilka valmöjligheter?

ni kan väl inte tveka en sekund. nej bums tar ni ert pick och pack och drar mot norrköping där ni hittar denna utsökta maträtt, jag kan starkt rekommendera vit & röd-sås blandad, mums på den. nåväl jag tror ni börjar fatta hela konceptet.
ÄT CHICKEN KEBAB I NORRKÖPING, inga konstigheter.

det är helt enkelt bara ni som går miste om möjligheten, det måste kännas surt.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0