stolthet var ordet.

jag är så stolt över mig själv och min utveckling. idag har jag kört bland de snyggaste handvolt-frivolt jag någonsin har kört och då snackar vi in my whole life liksom. har dessutom utvecklats och kört handvolt- sträckt frivolt vilket jag aldrig kört... okej kanske någon gång men jag tror det var pik då ändå. jag körde inte bara en utan två innan vi la av och både blev snygga och jag hade inga problem alls med att komma runt. jag är så stolt. förra vilsta träningen utvecklade jag och körde flickis-sträckt salto. det går framåt, jag går framåt. jag utvecklas och det är jag stolt över, so fucking stolt!

väl hemma i katrineholm igen käkade vi tjejer som var med på mc, det var gott och mycket underhållande. som sagt, lågt iq smittar av sig^^ bilden är förresten tagen efter jag precis klarat handvolt-sträckt och jag är redigt glad, och svettig. som sagt vi frågade oss: vart tog luften vägen?
P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

bravoooooooooooo :D

2008-07-10 @ 10:32:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0