tidspessimist.

Jag är nog Sveriges största tidspessimist. Jag är alltid i tid och nästan alltid för tidigt. Om jag kommer prick på den tiden som är utsatt har jag kämpat för det.

- Jag måste packa till Göteborg men har inte börjat eftersom jag har en kund om 45 minuter och kommer inte hinna.
- Efter kunden är klar ungefär vid 16 hinner jag inte packa eftersom träningen börjar klockan 17 och jag måste hinna byta om.
- Jag känner mig stressad om jag ska börja ta bort nagellacket nu eftersom min kund kommer om 45 minuter, men kanske kommer om 30, man vet ju aldrig, eller?
- Idag när jag skulle till Carros mamma och färga henne gick jag 10.45 för att hinna dit, jag skulle vara där 11, det är 50 meter.
- Varje gång jag kommer hem från skolan och har ungefär 1-2 timmar kvalitétstid hemma innan träningen byter jag alltid om till träningskläder ifall det skulle bli stressigt.
- Jag stressar i mig maten innan träningen om klockan är 16.30 och jag behöver åka 16.45, även fast jag vet att jag kan käka 3 portioner i lugn och ro på en kvart.
- Jag står fullt påklädd med skorna knutna 17.20 omnågon ska hämta mig 17.30, folk ska inte behöva vänta på mig.

Jag är som sagt Sveriges största tidspessimist, men tacka fan för att jag inte är tidsoptimist.


Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaahahahahahah du är för söt:P hahahaha och du, det tar väl inte en timme att byta om?:P du hinner nog packa:P

2008-10-09 @ 17:00:58
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0