ett breakdown som är bortblåst imorgon.

jag sitter här och gråter, trevligt va? jag har pms och jag har aldrig varit så sårbar någon gång som nu. usch jag kan gråta för precis allt. att ingenting går som jag vill, fast det gör det ändå. allt är som en berg och dalbana och i ena stunden är jag glad, positiv och ambitiös och i andra stunden vill jag bara lägga mig ner, gråta en skvätt och somna och inte vakna på ett bra tag.

alla bara kräver saker av en, frågar dumma frågor, frågar frågor, kräver. kan folk inte bara lämna mig i fred, jag har pms okej? det är inte så jävla roligt alltid. jag blir så arg och irriterad på mig själv för att, jag vet inte varför egentligen. jag blir arg på allt. på att jag inte kan träna ordentligt och på min rygg, på att jag käkar massa som man inte kan göra när man inte tränar trots en jävligt bra ämnesomsättning, allt. kan inte folk bara sluta kräva att jag ska göra saker, att jag ska göra det och det, lära den det, visa henne det, han det, fixa det och fixa det. jag är trött, och har pms.

jag vill inte ligga i den där jävla sträckmaskinen i morgon, jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: mamma Åsa

du får inte vara ledsen gumman, älskar dig

2008-09-09 @ 09:25:54
Postat av: Josefin

stackars lilla idan, älskar dig!!<3

2008-09-09 @ 16:07:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0