en tolkningsfråga.

Alla undrar hurdant schema jag har?
Folk tycker att jag alltid är ledig?
Men alltså, man skapar sitt eget schema?
Skämtosido.
Jag blir klar med saker snabbare så kan skippa vissa lektioner.
Det låter som att jag är smart.
Vill inte ge någon falska förhoppningar...

Imorgon har jag ingen svenska (är redan klar) och den lektionen vi har hinner jag inte gå på eftersom jag har körlektion. Därmed är jag "ledig" imorgon. Bra där! Dagen ska jag spendera med trafikteori.

Nu ska jag ringa Christoffer och skryta över min lediga tisdag, och reta honom för hans småstadsfrisyr som han inte har, eller?;) haha!


pusspuss.


Kommentarer
Postat av: jannas

saken är den att du aldrig dyker upp din rackarns :P

2009-01-22 @ 02:48:26
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om min fotblogg.

2009-01-22 @ 02:52:20
URL: http://arandur.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0