2009 i all sin prakt.

2009 i sin prakt!
- ska sluta tänka så jävla mycket
- plugga mer
- hitta kärleken
- ta körkort
- göra gesällen
- ta studenten
- skaffa jobb eller starta eget
- säga farväl till elin som lämnar mig
- leva

2009 i all sin prakt?
- fila naglarna (kan vara bra så man inte rivs)
- springa runt huset 4 varv .. i månaden.
- sälja jultidningar (vill verkligen ha discolampan på nivå 4)
- tapetsera mig själv på en hel vägg (inte hela rummet, så självgod är jag inte)
- dra ut alla sladdar i mitt rum (för att se ifall jag kan få allt att funka igen)
- köpa 10 kg ris (för framtida behov)
- måla himlen grön (börjar bli lite trött på blå bara)
- dansa loss till bubbles och e.m.m.a (mina favoriter)
- slänga ut en tv genom ett fönster (vems tv och vems fönster låter jag vara osagt)


Kommentarer
Postat av: emma s

e.m.m.a sms är min favorit..

2009-01-02 @ 14:30:06
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/
Postat av: isadora

vad är gesällen nu igen?

2009-01-05 @ 14:31:19
URL: http://isadorafreberg.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0