love.

Har tänkt på en sak. När är det dags att säga "jag älskar dig" i ett förhållande. När är det liksom dags att kalla varandra älskling och hela baletten ni vet. Jag tycker jag ser bloggar och bilddagböcker överallt där de varit tillsammans 1-3 månader och älskar varandra mer än något annat på hela jordklotet. Jag vet inte, jag tror inte riktigt på det om jag ska vara ärlig. Eller är de så det känns kanske? Är det kanske bara jag som är helt ute och tar en cykeltur? Jag kan säga att jag tycker om någon väldigt väldigt mycket, men jag tycker att älska är ett väldigt starkt ord. Jag vet inte, jag är i alla fall helt emot att man kan säga det efter en enda jävla liten pluttig månad? Hallå? Det kan man inte veta? Man har inte sett alla dåliga sidor som alla har? Eller ha de kanske gjort de? Kanske är det jag som spenderar för lite tid med mina följeslagare?

Nej... hur mycket jag än vridet och vänder på det kan jag inte komma fram till ett vettigt beslut, men jag tycker fan inte man kan säga att man älskar någon efter bara en månad tllsammans. Nej... NEJ! Eller är det jag som inte träffat någon som jag känner så med? Nej... Nej! NEJ! Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag älskade Micke direkt.

2009-07-08 @ 18:53:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0