skräm mig inte.

Skräm mig inte. Det är inte roligt. Många kanske tycker att det här med att skrämma folk är roliga skämt. Fine, det kan va kul när alla parter tycker det är roligt. Jag tycker inte alls att det är ett dugg kul. Kan berätta om när Philip i min klass skrämde mig på en engelskalektion, alltså en helt vanlig lektion i ett klassrum fullt med folk en helt vanlig dag. Han häver ur sig ett typ av "bö" med en mörk och läskig röst precis intill mitt öra och jag är totalt oberedd och stelnar till och börjar grina. Ja, jag gråter! En rolig grej är att det här är i början av ettan då Philip och jag inte alls känner varandra så väl, dock hör det inte hit. Jag blev i alla fall sjukt rädd och jag vet inte vad jag trodde att det var, men hela kroppen stannade och jag hatar den känslan.

Så... helt seriöst, skräm mig inte för i helvete!

Kommentarer
Postat av: josefin

håller med, jag får också typ hjärtstillestånd när nån skrämmer mig. efteråt kan jag fnissa lite åt det, men egentligen tycker jag inte heller att det är kul. du Å ja sis'! löv o blad <3

2009-07-12 @ 11:00:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0