fördelar & nackdelar.

Tänkte bara dra för- och nackdelarna med att Malin är bortrest.

Fördelar:
- Jag kan ha högre volym på tv:n på kvällarna då jag inte behöver bry mig om att hon ska få sin skönhetssömn som är så sjuhelvetes viktig att inte ens sienfeld går före.
- Jag kan låna hennes kläder utan att behöva fråga eftersom jag ändå vet att jag får låna, eftersom hon får låna av mig, men själva grejen att slippa fråga gör det enklare.
- Ingen sitter och snyltsurfar på min laptop. Inte för att hon är i vägen särskilt ofta men det är ju skönt att veta att den finns tillgänglig för en själv 24/7.

Nackdelar:
- Jag har ingen att ligga och mysprata med om kvällarna.
- Jag har ingen att dela morgonen med, som gör att den blir lite mindre smärtsam.
- Jag har ingen som alltid gör vad jag säger åt henne att göra.

Jag gillar henne dock bättre här hemma på Blomstervägen än i Egypten.

<3

Kommentarer
Postat av: josefin

gud så gulligt <3

2009-03-17 @ 06:19:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0