tårar över ingenting.

Jag är sur, irriterad och typ arg.
Jaha, vad är jag arg över.
Jo typ i princip allt.
Jag är trött på alla människor.
Jag är trött på skolan.
Just nu är jag sådär blödig.
Jag kan bara sitta och böla för nada.
Det gör jag nu.
Jag känner att jag behöver tömma lite tårar.
Tårar för ingenting.
Tårar för att inte veta.
Tårar för att inte orka.
Tårar över töntiga saker.
Tårar för något man aldrig annars skulle fälla en tår över.
Tänkte att det är lika bra att fälla lite tårar över det.
Blä.

Ge mig en glasskartong och en sked, då kanske jag mår bättre.

Jag vill bara krypa under täcket och dö för en stund. Men om ett tag kan jag krypa upp och leva som vanligt, men nu behöver jag dö lite, bara litegrann, försvinna. Det är bäst, annars blir jag arg på någon som inte förtjänar det, och det är så typiskt.

adjöss.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Nu har vi utsett Dagens Jag Vill Ha på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 @ 17:48:57
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sara

puss på dig ida, hoppas det känns bättre. <3

2009-03-08 @ 21:05:08
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0