saker jag funderat över.

5 saker jag funderat över.

1. Varför är det så svårt för mig att prata långsamt. Försökte mig verkligen på att säga HALLONTÅRTA långsamt, och det går ju bra. Men när jag sen väl ska säga den där förbaskade hallontårtan, så blir det bara hllntrta.. förstår inte. (obs, hallontårta är inget ord jag använder mig av dagligen, uttrycket "utan senap" är något som också är svårt, och som jag faktiskt nästan använder dagligen)

2.
Varför blir man så ful på bilder när man är full. Alltså så fort man druckit en cider och tar ett kort ser man ut som om man är påväg ner i graven. Man måste alltså dra slutsatsen att endast festa med folk som är fulla eller vara nykter själv, annars kan det vankas oroligheter.

3. Varför är det som en liten kulle precis i mc driven på mc donalds? Precis när man ska börja rulla efter att ha förtäljt sin beställning, är det en liiten uppförsbacke, och om man inte gasar på lite extra kan man råka ut för motorstopp. (av egen erfarenhet ja)

4. Varför känns facebook, msn och bloggen ungefär lika viktigt som att borsta tänderna, äta och och duscha innan man ska sova. Eller är det bara jag som känner det beroendet. (illa i sånt fall)

5.
Varför säljer inte Coffee House pannacottan längre? Känner mig lurad nästan. Saknar den. Har inte sett den på hela sommarn ju? Jaja, får väl nöja mig med deras underbara hallonsmoothies. (men tro inte jag släpper frågan om pannacottan.)

Jag är tacksam för kloka svar.

Kommentarer
Postat av: Miche

Ska jag klaga till cheferna om pannacottan??

2009-09-09 @ 23:54:15
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: fake an orgasm

vi dealar, får vi rabatt på hårvård får du pannacottan serverad på silverfat?

2009-09-14 @ 20:04:46
URL: http://fakesvenne.blogg.se/
Postat av: fake an orgasm

vi har haft pannacotta i sommar, dock har du inte vart inne när vi haft den. den går åt som smör i solsken. får vi lite gratis hårvård så kan vi komma in till salongen med pannacotta på silverfat varje dag hädanefter ;)

2009-09-14 @ 20:08:40
URL: http://fakesvenne.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0